vrijdag 16 december 2011

Fan Engagement en Community Building: 10 nuttige Facebook apps

Internet en social media zijn meer dan een nieuwe technologie. Het zijn ontwikkelingen die invloed hebben op de bestaande structuren in onze samenleving. Het biedt mogelijkheden om op een nieuwe en verrassende manier met elkaar te communiceren. En vooral op zakelijk gebied laten die wijzigingen zich gelden. Klanten verwachten nl. een nieuwe houding van een ondernemer. Ze verwachten dat hij laat zien wie hij is, wat zijn passie is en wat hij te bieden heeft. Dat vraagt om een nieuwe manier van denken en communiceren vanuit die ondernemers. Het vraagt om een andere toon (niet 'verkopen' maar 'delen') en het vraagt om oprechte interesse in de klant.
Facebook is een belangrijke tool als het gaat om het aangaan van relaties met klanten, het delen van informatie en het ontwikkelen van een 'fanbase'.
In het onderstaande artikel laat Andrea Vahl zien welke 10 Facebook apps geschikt zijn.

Top 10 Facebook Apps for Fan Engagement and Building Community | Social Media Examiner

Geen opmerkingen:

Een reactie plaatsen