maandag 2 januari 2012

Destinatiemarketing, toerisme en social media: best gelezen artikelen van 2011

Het was een spannend eerste jaar, of beter gezegd 'eerste half jaar'. In 2011 met veel plezier begonnen met bloggen over het raakvlak van destinatiemarketing, toerisme en social media. Als reiziger en vakidioot spreekt het me aan dat daar nog een wereld te ontdekken is. Ik heb dan ook geprobeerd op mijn blog leuke en interessante artikelen te bundelen (van anderen en van mezelf). Met een top 5 van best gelezen artikelen (waarvan ook enkele van mezelf) kijken we nog 1 keer terug naar 2011.
En aan alle terugkerende en nieuwe lezers van mijn blog: alle goeds voor een gezond, gelukkig, toeristisch en sociaal 2012!

Top 5 in 2011

  1. Destination marketing and Facebook: the quest for solid ground
  2. City marketing and Twitter: using the power of the hashtag
  3. Destinatie-/citymarketing in de praktijk: 7 valkuilen
  4. How New York City organises its citymarketing
  5. The Future of Social Media for Hotel Marketing, Travel and Tourism

Geen opmerkingen:

Een reactie plaatsen