dinsdag 7 februari 2012

Tips voor succesvolle mobiele campagnes | via DutchCowboys

De toekomst (ook voor toerisme!) is 'SoLoMo'. Voor het geval u die term nog niet kent, het gaat om 'sociaal', 'lokaal' en 'mobiel'.
Sociaal staat voor informatie die gedeeld wordt via sociale media. Via gelijkgestemden blijf je op hoogte van informatie die past bij je eigen profiel en je eigen behoefte. Lokaal staat voor informatie die relevant is afhankelijk van de plek waar je je bevindt. Via location-based tools (als Foursquare, Gowalla, Yelp en Google Places) deel en ontvang je informatie gebaseerd op je GPS-locatie. En mobiel staat voor de reiziger die altijd 'connected' is (altijd verbonden met het internet) via smartphones en tablets.
In het onderstaande artikel van Babs van Gisbergen op DutchCowboys, deelt zij 7 tips voor het opzetten van een succesvolle mobiele campagne.

Zeven tips voor een succesvolle mobiele campagne

Geen opmerkingen:

Een reactie plaatsen