woensdag 29 augustus 2012

3 Redenen waarom destinatiemarketing organisaties zullen verdwijnen | via Troy Thompson

Wauw! Een bijzonder betoog van Troy Thompson over de bestaansredenen van DMO's. Hij laat er in zijn recente post geen twijfel over bestaan dat dit aan een zijden draadje hangt. En hij geeft ook aan waarom.

Ik kan niet anders zeggen dan dat ik me kan vinden in het betoog dat hij houdt. Eerder dit jaar heb ik vanuit mijn bedrijf LocalSecret een artikel geschreven over de vraag hoe je als als destinatie-/citymarketing organisatie relevant blijft voor de nieuwe toerist.

Ik ken Troy niet persoonlijk, maar ik volg hem nu een jaar via zijn blog en twitter en het is duidelijk dat hij houdt van heldere statements. De soep kan dus wellicht iets minder heet gegeten worden, maar duidelijk is wel dat er nagedacht moet worden over een nieuwe richting die er voor zorgt dat de DMO zijn relevantie behoudt voor de bezoekers, de toeristische partners, de stakeholders en de financiers.

Lees het prikkelende artikel van Troy via de onderstaande link. Ben benieuwd wat jullie van zijn betoog vinden!

Travel 2.0 Consulting Group » 3 Reasons Why The DMO Will Not Survive

Geen opmerkingen:

Een reactie plaatsen