woensdag 26 september 2012

Technologie en teamwork: zo trekken ook kleine destinaties meer bezoekers | via EyeforTravel

Een mooi artikel van EyeforTravel over hoe technologie en de samenwerking tussen verschillende partners nut heeft voor het op de kaart te zetten van kleinere bestemmingen. Door het gebruik van internet en social media is het, meer dan ooit, voor iedereen mogelijk om wereldwijd doelgroepen te bereiken.
Succes voor kleinere bestemmingen is heel goed mogelijk door het aanspreken van specifieke niche doelgroepen en door het inzetten van nieuwe technische applicaties die het bereiken van deze doelgroepen mogelijk maakt. Ook laat het artikel mooie voorbeelden zien van toeristische partners die door samenwerking op een succesvolle manier nieuwe doelgroepen bereiken. Een goed voorbeeld hiervan is VisitScotland en de manier waarop zij profijt halen uit de Disney animatiefilm Brave.
Klik voor het volledige artikel op de onderstaande link.

Think laterally: using technology and teamwork to attract new visitors to ‘minor’ attractions | Travel Industry News & Conferences - EyeforTravel

Geen opmerkingen:

Een reactie plaatsen