woensdag 16 januari 2013

KLM en de 'Must See Map': destinatiemarketing via 'social maps'

In navolging van een eerdere post deze week over 'luchtvaartmaatschappijen als destinatiemarketeers', laat KLM opnieuw van zich horen.

Met de nieuwe applicatie 'Must See Map', beweegt KLM zich opnieuw op het vlak van de destinatiemarketeer. Je stelt een kaart samen van de bestemming waar je naartoe wilt, aan de hand van tips van vrienden.
Stap 1 is het kiezen van je bestemming. Je geeft de kaart en naam, vult je mailadres in en geeft akkoord op de algemene voorwaarden.
In stap 2 nodig je via social media (twitter, facebook) of via e-mail vrienden uit om tips achter te laten op je kaart. Uiteraard kun je ook zelf tips achterlaten op de kaart.
In stap 3 bestel je de kaart en krijg je die gratis thuis gestuurd.

Een leuke nieuwe toevoeging aan het social media spectrum van KLM. Via de link hieronder lees je er meer over.

KLM is at it again - combines the social graph, things-to-do and maps | Tnooz

Geen opmerkingen:

Een reactie plaatsen