vrijdag 10 mei 2013

Hoe je als destinatie je fans helpt hun unieke belevenis te delen

In het onderstaande artikel van Jessica Vaughn op JWT Intelligence geeft ze enkele interessante voorbeelden hoe je als destinatie je social media fans kunt helpen om nieuws te delen over je bestemming en de unieke belevenis die je biedt.
De meest aansprekende voorbeelden zijn die van Luna Park in Sydney met hun 'My Experience' en die van de Ushuaia Ibiza Beach Hotel. Beide bestemmingen maken gebruik van nieuwe sociale technologieën, waarmee bezoekers status updates kunnen delen met hun vrienden. Beide voorbeelden komen al uit 2011, dus deze bestemmingen liepen redelijk voor de muziek uit.
Via de links in het onderstaande artikel, kom je ook terecht bij de video's op YouTube over 'hoe en wat'.

Eerdere voorbeelden op mijn blogs, die aansluiten bij de voorbeelden in dit artikel, zijn die van Vail Ski Resort i.s.m. Epic Mix en de Thrill Battle van Walibi.

Travel brands give social media sharers a hand | JWT Intelligence

1 opmerking:

  1. If you're be} keen to take your chances for an enormous payout, progressive slots are the sport for you. Every spin contributes to progressive jackpots that gamers have a shot at profitable. However, these games typically have wagering necessities that gamers must abide by in order to to} play. Free slots provide the adrenaline of a enjoyable game, but most people search for one of the best on-line casinos to win significant money. Look for on-line casino.edu.kg casinos that provide games with excessive RTPs and excessive payouts to increase your probabilities of profitable huge.

    BeantwoordenVerwijderen