over mij

Welkom op mijn blog!

Vanaf april 2011 houd ik een blog bij over het snijvlak van toerisme, destinatiemarketing, citymarketing, nieuwe technologie en social media.

Vanaf oktober 2011 ben ik eigenaar van Jeroen Beelen Destinatiemarketing, een bedrijf dat moderne locatiemarketing oplossingen biedt voor de toerisme, leisure en cultuur industrie.

Ik ben strategisch marketeer met een bedrijfskundige achtergrond, heb ruim 14 jaar ervaring in toerisme, destinatie- en citymarketing, heb een no-nonsense, commerciƫle inslag en beschik over een gedegen kennis van online marketing en sociale media.

In de periode 2004-2011 ben ik actief geweest als oprichter en directeur van Stichting Delft Marketing (verantwoordelijk voor de toeristische marketing en promotie van Delft).
Met een marketingvisie, een financieringsvisie en een visie op de samenwerking met toeristische partners, gemeente en stakeholders, heb ik de toekomst van de stichting vastgelegd voor de komende jaren. Tevens was ik in de periode 2008-2011 lid van de Stuurgroep Stadsmarketing van de gemeente Delft.

Vanuit de praktijk weet ik hoe creatief je moet zijn op het gebied van destinatie-/citymarketing als je budget beperkt is! Bovendien vragen internet en social media om een nieuwe en moderne aanpak om je locatie te vermarkten.

Bent ook u op zoek naar een nieuwe en moderne manier om uw toeristische/leisure destinatie op de kaart te zetten, zonder in die zoektocht een vermogen uit te geven. Bent u op zoek naar een zakelijke partner die niet 'stapels papier' produceert, maar die actiegericht is en die met kennis van zaken aan de slag gaat? Jeroen Beelen Destinationmarketing is dan uw partner.

Contact
Als het bovenstaande u aanspreekt, dan ga ik graag het gesprek met u aan. Neem voor een vrijblijvende kennismaking contact met ons op.