- Markets are conversations.
- Markets consist of human beings, not demographic sectors.
- Conversations among human beings sound human. They are conducted in a human voice.
- Whether delivering information, opinions, perspectives, dissenting arguments or humorous asides, the human voice is typically open, natural, uncontrived.
- People recognize each other as such from the sound of this voice.
- The Internet is enabling conversations among human beings that were simply not possible in the era of mass media.
Ze gaan, zoals eigenlijk het hele boek, over de fundamentele wijziging die het internet teweeg brengt (en aan het brengen is) in sociale structuren. Het gaat over communiceren. Het gaat over 'hervonden' menselijkheid.
Social media maken het mogelijk dat bedrijven een nieuwe relatie aangaan met hun klanten. Dat vraagt om oprechtheid, om authenticiteit en om transparantie. Een simpele manier waarop je een relatie aan kunt gaan met je klanten is, door ze zo nu en dan eens te bedanken. Dat zoiets heel simpel is en geen vermogen hoeft te kosten laat social media blogger Aaron Lee zien in het onderstaande artikel.
33 ways to reward your customers on a shoestring budget | Ask Aaron Lee
Geen opmerkingen:
Een reactie posten