Hotels schijnen nog steeds te worstelen met het aanbieden van gratis WIFI aan hun klanten. Da's jammer en onnodig, want net als stromend water en een lekker bed, behoort gratis toegang tot het internet inmiddels tot de basis levensbehoefte van iedere hotelgast.
Het Holiday Inn Brussels Airport heeft dat dilemma op een uitstekende manier opgelost. Gratis WIFI is geen probleem, maar de klant wordt wel gevraagd er iets voor te doen: inchecken op Foursquare. En dat levert het hotel weer zichtbaarheid op in verschillende social media. Mooi voorbeeld hoe het mes aan twee kanten kan snijden.
via tweet @jeroenbryon
Het Holiday Inn Brussels Airport heeft dat dilemma op een uitstekende manier opgelost. Gratis WIFI is geen probleem, maar de klant wordt wel gevraagd er iets voor te doen: inchecken op Foursquare. En dat levert het hotel weer zichtbaarheid op in verschillende social media. Mooi voorbeeld hoe het mes aan twee kanten kan snijden.
via tweet @jeroenbryon
Geen opmerkingen:
Een reactie posten