zondag 22 april 2012

Ludieke destinatiemarketing campagne Zuid-Zweden: kopie campagne Achterhoek?

Tijdens een wandeltochtje door mijn eigen stad Delft, kwam ik dit blauw-gele bordje tegen. Weinig tot geen uitleg en dat maakt het eigenlijk ook wel spannend.
Het blijkt om een guerillamarketing-achtige actie te gaan van Aviareps Tourism NL. Bedoeling van de campagne is passanten te laten weten hoe dichtbij Zuid-Zweden eigenlijk is.
Leuke actie die mijn nieuwsgierigheid prikkelde!

Ludieke verkeersborden Zuid-Zweden door heel Nederland


NB: En dankzij de oplettendheid van een lezer die zijn klassiekers goed kent, weten we nu ook van wie we een dergelijke campagne eerder hebben gezien: het Achterhoeks Bureau voor Toerisme! (link: bordencampagne Achterhoek). Complimentje voor de Achterhoek...?

1 opmerking:

  1. Deze site wordt beschermd door reCAPTCHA en het Privacybeleid en de Servicevoorwaarden van Google zijn van toepassing.

    BeantwoordenVerwijderen