dinsdag 1 november 2011

Social media: de beste gratis tracking tools

Social media biedt tools die u uitstekend kunt gebruiken voor destinatiemarketing doeleinden. Klanten die andere klanten informeren over uw locatie, reviews achterlaten en hun meningen delen is een spannende, maar tevens moderne manier van het op de kaart zetten van uw hotel, restaurant, museum, lunchroom, toeristische attractie, etc.
Ook biedt social media uitstekende mogelijkheden om je te mengen in die gesprekken. Graag zelfs, want 'being social' is waar het om draait: het op een authentieke, persoonlijke manier relaties aangaan met (potentiƫle) klanten.
Als toeristische ondernemer is er wel een duidelijk doel: meer klanten, meer business, meer zichtbaarheid en vindbaarheid voor uw toeristische product. Het is dan ook goed om de inspanningen die u doet te kunnen volgen. Hoe groot is het bereik, worden uw berichten 'geretweet' en door wie? In het artikel in de bijlage vind u een hele reeks gratis tools die deze informatie verschaffen.

The best free social media tracking tools you should know about - The Next Web

Geen opmerkingen:

Een reactie plaatsen