vrijdag 19 augustus 2011

Gebruikers hekelen social media-knoppen op reissites – via Emerce

Reizigers zijn niet happig op Facebook-knoppen waarmee reisorganisaties ze vragen om ze 'leuk' te vinden. Dat lijkt me eerlijk gezegd niet zo vreemd. Zo'n transactie dient de klant meer te bieden dan alleen een prikbord vol informatie van een bedrijf dat je niet kent. Klik een paar keer op 'like' op een pagina van een bedrijf en je vindt berichten van je vrienden bijna niet meer terug tussen de berg aan informatie die ze je sturen.
Maar de vraag 'waarom een klant je bedrijf leuk zou moeten vinden', lijkt de vraag te zijn die veel bedrijven zich het minste stellen.
Digital marketing expert Brian Solis gaf onlangs een interview over precies dit onderwerp. Het is nl. niet zo dat klanten zich alleen op reissites afvragen wat ze met al die social media knoppen moeten. Die vraag speelt breder dan alleen de reisindustrie. Klik op de link voor het interview van Brian Solis en op de link hieronder voor het artikel van Emerce.

Gebruikers hekelen social media-knoppen op reissites – Emerce




Geen opmerkingen:

Een reactie plaatsen